Jag har ju samarbetat med MayBeauty i flera år, och har testat samtliga av deras produkter. Några passar kanske inte mig och min hud (vi är ju alla olika i vad vi behöver) men några har också blivit några riktiga favoriter som alltid finns i badrumsskåpet för att ta till när det behövs. MayBeauty har jobbat med hud- och hårvård sen 2013 och lanserar ofta nya, roliga produkter. MayBeauty ger dessutom alltid pengarna-tillbaka-garanti om du inte är nöjd vilket är toppen. Få företag inom samma segment som vågar göra så.
Det senaste tillskottet är deras schampo och balsam som jag verkligen tyckte om. Väldigt dryga produkter dessutom. Känns väldigt exklusiva för det priset.
När håret är i extra behov av fukt använder jag deras hårmask; den gör mitt hår mjukt och silkeslent och sådär glansigt som man vill att det ska bli efter en inpackning.
Håroljan är super om du stylar håret mycket och/eller tycker att ditt hår är svårt att tämja och lite frissigt.
Håret blir lätthanterligt och får en superfin glans – till topparna är oljan en mirakelkur.
Sen har vi ju fotmasken! Denna gör inte så himla mycket på mina fötter, jag typ inga förhårdnader att jobba med, men min man älskar den här och hans fötter behöver den v e r k l i g e n. Efter tio dagar ungefär börjar fötterna fjälla och så kommer mjuk hud fram.
Face Mask är en dunderkur om du är i behov av exfoliering! Svart, tjärig mask som torkar på ansiktet och sen dras bort – så följer allt möjligt snusk med. Också bra om man vill arbeta på att minska sina porer.
Ett annat alternativ till Face Mask är deras Face Gel – en viktlös gelé som du använder på torr hud och som ser till att det fullkomligen rasar av döda hudceller! Efteråt är huden klar och ren och redo för ett bra serum.
Min favorit är deras PoreMask! En lerbaserad mask som jag alltid lägger när huden bråkar och är hormonell; den dämpar talgproduktionen och suger upp överskottsolja och lämnar huden matt och lugnad. Rekommenderas varmt!
Och nu har MayBeauty lanserat en ny, mer lättnavigerad hemsida och vill fira detta med att ge 25% på SAMTLIGA av deras produkter! Det är första gången jag får lov att ge så stor rabatt på hela sortimentet. Koden ni ska ange är emma25 och hemsidan hittar ni HÄR.
Så passa på att fylla på en favorit eller att testa en produkt du är nyfiken på! Det finns verkligen nåt för alla.
I reklamsamarbete med MAYBEAUTY
Har varit sugen på håroljan ett tag. Tänkte kanske passa på nu.
Förutom att den verkar bra, luktar den gott?
Ja men inte så jättestarkt 🙂
Måste provas, får kolla på deras hemsida. Var kommer din fina tröja med vida ärmar från?
Jascha Stockholm! Men det var förra hösten så kanske svår att få tag i tyvärr.
Åh var kommer den fina klänningen du har på sista bilden ifrån 😍
Daynight casual 💋
Tack 😄
Är deras produkter testade på djur? Mvh Annika
Nej.
Tack 😊👍🏼
Efter at have læst din blogindlæg om Maybeauty bestilte jeg den 02.09.18 hårprodukter, men har endnu ikke modtaget mine varer. Jeg har skrevet til Maybeauty 3 gange uden at få svar!. Jeg har forsøgt at skrive på deres facebookside, men denne er sat så smart op, at Maybeauty skal godkende indlægget, før det bliver vist på facebooksiden, og så er det jo klart, at mit indlæg, hvor jeg spørger til hvornår jeg kan forvente at modtage mine varer, ikke bliver vist.
Jeg er vred over denne utrolig dårlige kundeservice, og helt ærligt finder jeg det også underligt at et firma ikke kan kontaktes via telefon.
Pengene er trukket fra min konto, men varerne er ikke leveret og jeg kan ikke komme i kontakt med firmaet.
Ville ønske jeg havde undersøgt det firma, førend jeg bestilte varer for flere hundrede kroner, når jeg åbenbart ikke får mine varer.
Så hermed advarsel til andre, der vil reagere på dette blogindlæg, og bestille varer derfra: JEG har altså ikke modtaget mine varer endnu, og kan heller ikke komme i kontakt med firmaet.
Men så märkligt? Aldrig hört förr. Mailat dom nu, så får vi se.
Tusinde tak, Emma.
Hilsen
Jeanette
Hej igen
Ville blot skrive at jeg har fulgt din blog i flere år og derfor tænkte jeg ikke at der kunne være noget galt med at bestille varer fra et mærke, som du reklamerer for på din blog.
Hilsen
Jeanette
Hej igen, igen
Mit ordernr. er 306152 og jeg hedder Jeanette Hald Pedersen, Roskilde, Danmark.
Hilsen
Jeanette
Kollar upp! Jag har varit med om att man har fått tull (som bolaget betalar tillbaka) men aldrig att varor helt enkelt inte kommit; jag har jobbat med dom i minst 4 år nu och sådär ska det absolut inte va.
Hej Emma
Har du hørt noget? Jeg har intet hørt fra dem!
Mange hilsner
Jeanette
Ja jag fick svar igår att de skulle ta det vidare till kundtjänst.
Så håber jeg godt nok at jeg snart hører noget og får mine varer 😊 Selvom produkterne skulle vise sig at være gode for mit hår, kommer jeg ikke til at bestille noget som helst fra det firma mere. Det ville jo være direkte tåbeligt med tanke om det her forløb.
Tak for orienteringen, Emma.
Kh
Jeanette
Kære Emma
Blot lige en tilbagemelding herfra 🙂 Jeg modtog langt om længe pakken den 2. oktober 2018. Dvs. det var pakke nummer to, som firmaet sendte mig, da jeg langt om længe den 16. september 2018 kl. 20.35 kom igennem til firmaet., og dermed kunne spørge ind til, hvorfor min pakke endnu ikke var kommet, og hvorfor det var så svært at komme i kontakt med firmaet. Sidstnævnte fik jeg aldrig svar på, men i hvert fald ville de sende en pakke nummer to til mig, og med den en gave for besværet, og det var så den, jeg modtog den 2. oktober 2018. Pakke nummer et er aldrig dukket op.
Mange tak for hjælpen, Emma, og fortsat fin dag 🙂
Kh
Jeanette
Har följt din blogg länge och handlade på MyBeauty när det erbjöds rabatt via dig. Jag har bara ros att ge för deras kundservice. Mitt paket kom inte fram första gången men dom skickade ett nytt ( var det första pkt tog vägen vet jag inte ) jag fick iaf ett nytt och blev dessutom erbjuden 30 % på min nästa beställning på grund av förseningen. Jag bor i Frankrike och förväntar mig inte nån snabbleverans men det går snabbt trots det. Jag har fortsatt handla och har bara det bästa att säga om denna leverantör. Gillar deras produkter som jag nog tycker håller vad de lovar. Dessutom en kundservice utöver det vanliga.. ja ja så olika det kan bli. Mvh Tina