I annonssamarbete med HITACHI ENERGY

Att förena värderingar med jobb.

 

Känner du att dina värderingar samstämmer med ditt jobb?

Jag har det tack och lov så; varje dag känner jag att jag kan handla i enlighet med mina värderingar på jobbet – och i de fall det tangerar till något jag kan känna mig obekväm med finns det alltid, alltid utrymme att lyfta det, diskutera och ifrågasätta tills det antingen ändras eller känns vettigt. Är så otroligt tacksam för det.

 

 

Just värdegrunder är något Hitachi Energy arbetar intensivt med. Förutom att fokusera på teknik som främjar hållbar energi (och få energi till områden som behöver den mest) är en av deras grundpelare just värderingar och hur de ska kunna vara i samklang med det man gör.

Man säger att 2030 kommer behovet av ingenjörer vara dubbelt så stort som antalet det finns, vilket gör den marknaden till de arbetssökandes marknad. Så är du i den genren – ta en titt på Hitachi Energy. De har över 90 olika nationaliteter anställda och det finns mängder av möjligheter att arbeta på olika platser i världen, och framförallt har du chansen att arbeta med att hjälpa samhällen och människorna i dessa få en bättre vardag.

Mer om Hitachi Energy kan du läsa HÄR.

Att må bra inifrån och ut när man arbetar är något av det viktigaste tycker jag, du spenderar ju så många timmar på din arbetsplats.

Vad värderar du mest med det jobb du har idag?

Reklam för HITACHI ENERGY

Rekommenderade inlägg

1 kommentar till “Att förena värderingar med jobb.

  1. Jätteintressant inlägg! Jag älskade att läsa 🙌

    >Att må bra inifrån och ut när man arbetar är något av det viktigaste tycker jag, du spenderar ju så många timmar på din arbetsplats. < SÅ SANT Vad värderar du mest med det jobb du har idag?<

    jag kan arbeta självständigt, är inte tidsbunden . Detta är endast möjligt med dagens moderna teknik. Ja det hanterar den moderna energin. Jag behöver en laptop, el och super internetuppkoppling. 😉

    vad skulle vi vara utan denna teknologin 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.