INLÄGG I SAMARBETE MED ELECTROLUX.
Och så är min tid som testperiod för den här skönheten klar!
Vilken monstermaskin vi har fått ha hemma, det måste jag säga (och då menar jag monster på bästa tänkbara sätt) – den har klarat av vardagstvätten från en ettåring och en fyraåring (ni vet mängderna) OCH den har klarat av att hantera även mina mest delikata, icke-vardagsaktiga Malene utan att lämna dom varken krympta, förstörda eller missfärgade.
Whats not to like, känner jag.
Mannen var ju som sagt mest pepp på att den tar 8 kilo, men själv så rankar jag nog den högst på just att den skonsamt tvättat bebiskläder OCH att den kan lösa de där plaggen som jag annars inte hade kunnat fräscha upp själv. Bara att få något utslätat kan ju vara en tidsbesparande utan dess like, särskilt i de hem som kanske inte har en steamer. Men visst, sen att den sväljer mycket är såklart inte heller en nackdel. Noah kan verkligen gå igenom kläder som en ångvält och då blir det ett lass ganska snabbt som behöver tryckas in. Sen har den ett unikt förblandningssystem som tydligen mixar tvätt- och sköljmedel med vatten innan det når tvätten så att du slipper fläckar på mörka kläder osv, och så anpassar den automatiskt programmet efter hur mycket tvätt du stoppat in.
Så;
sammantaget tycker jag att det är en superb maskin, särskilt för barnfamiljer/stortvättare som kanske även har lite delikata plagg också och inte bara bomull.
Mer om maskinen kan man läsa HÄR.
Otippat att du tyckte den var bra.
Jag förstår att din kommentar är tänkt att vara sarkastisk; men det är en tvättmaskin. Whats not to like?
Precis….du säger det själv. Blir det inte lite tillgjort att kalla det ”recension”om det är fantastiskt bara för att det ÄR en tvättmaskin, det var det ju liksom redan från början?? haha…. 😀 Förlåt – men dessa sponsrade inlägg blir bara för roliga ibland -hur de liksom ska ”bäddas in” i lulllull som i mitt tycke bara blir lite väl krystat ibland. Det är ditt jobb – jag respekterar det såklart – men läser man några bloggar som idag generellt har mycket mer (synlig) reklam så håller mångas reklamtext fort lite ”samma ton…” Och ja, man kan bläddra förbi och undvika läsa men ibland råkar man läsa för att man tror att det är något läsvärt och inte spons och har man läst några stycken blir det lite jajaja…what’s new liksom – ”otippat…”